Augusti 2 – att stanna hos sitt inre Barn

En fantastiskt lugn dag idag – även om den började med enorm press…  Så skönt när det är fritt från krig inom – det är ju där det måste bli frid. Men man kan nu aldrig veta hur det kommer att kännas i nästa stund. Alla dessa inre aspekter som måste fram och upp till ytan för att just kännas. Det viktigaste nu är ju att aldrig fly från något känslotillstånd. Har man ont i magen t ex så måste man vara i magontet utan att försöka fly och önska något annat. Vara i sitt medvetande i magontet – då löses det faktiskt upp – snart. Jag börjar bli riktigt bra på att stanna hos mitt inre barn, för det är alltid det som ger sig till känna på något vis.

Flytande på Southern Gospelvågen hela dagen – och känt Guds närvaro …

CIMG0230Och så var det den andra vågen av Liljor – de doftande underbara – stora är dom här … 🙂

CIMG0249

CIMG0260Och många röda blommor har letat sig in och gör att mina kända planer inte riktigt gick igenom. Mitt högre Jag vill troligen visa på att – jag har glömt lite nere på botten – i det röda – jordiska skiktet. (Har precis för mig att jag köpte blandade gladiolusar, men bara röda tycks det bli – vackra … men sticker ut i det rosa … Och en pelargon som förut var rosa med lite röd i mitten, är nu helt röd. Och röda vallmor sticker upp ibland.)
men rött känns som sant pulserande nytt liv. Gladiolusens röda ligger nu på en högre frekvens tycker jag.

Och tomaterna lyser nu rött lite överallt – de mognar lite väl mycket samtidigt…

CIMG0261

CIMG0268Men jag har också gott om vita – så helt rena oskuldsfulla pelargoner

CIMG0266 (2)Fjuttan har det skönt i det ännu så länge sköna långa gräset

CIMG0221

Fjuttan

CIMG0225

Och en liten  söting – yoga kanske …

liten dans

🙂

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Foton och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

