Augusti 29 – Skapelsen allt mera lysande

Min livsupplevelse växlar mellan de olika världarna – olika dimensionerna – ena stunden inser jag hela Spelet och småler mest åt allt som jag och alla andra tyckt o tänkt o spelat med i. I nästa stund är jag lite i den gamla världen och far med på tokighetståget -”hur i herrans namn kan de va så dumma…!” Och på nätterna far tokigheter ömsom med kärleksfulla saker förbi – och läxan är att bli neutral till ALLT. Att inte vara beroende av varken bra eller dåligt, utan acceptera precis Allt – som det just nu ÄR.

Men Skapelsens Färger har blivit mera klara och lysande – signalerande ännu mera skönhet och Kärlek. Älskar att titta på himlen – upplevelsen vidgas då och jag känner Storheten i allt detta Liv på Planeten och allerstädes.

Så snabbt det blev höstkänsla – men ändå inte helt och fullt… men Rönnbär ÄR höst – och vackert 🙂

CIMG0476Petuniorna blommar på …

CIMG0445

CIMG0477Liksom Ringblommorna – är verkligen vackra nu när de står kvar i många dar – till skillnad mot mitt i värmen. Så vackert mot det gröna gräset 🙂

CIMG0456

Hösten är verkligen varm på många sätt – fastän det blir kallt

CIMG0469En extra söt blomälskare – på upptäcktsfärd i ett nytt liv

blomkattDen här lilla vill jag se igen
– ”Can I check my e-meow…”

Can I check my e-meow

Tar det lugnt – ÄR 

undrar
Delar min senaste video


🙂

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Foton och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

