September 10 – Teater i den stora Teatern

Valkriget tar verkligen fram mycket av folkets mörker – mycket illvilja florerar och skall jag verkligen delta i detta gamla spel och rösta, när absolut inget parti kan se någon Helhet och vilja till allas bästa. Så mycket särintressen och gammalt tänk – även där jag trodde att lite  insikter fanns. Det är kaos i kollektivet – men så måste det va tyvärr, när allt upplöses och yr omkring i ”luften” – det kollektiva medvetandet. Det kan ju inte vara på annat vis – just nu – men kul är det inte. Så meningslöst allt detta politiker- och val-o röstningsspel känns. Det tillhör ju bara Teatern – spelande teatermänskor som låtsas en massa – i  den Stora Teatern. Fast samtidigt vet de ju inte om att det är Teater i den större Teatern.

Men emellanåt kan jag ändå känna stor frid och Gudsnärvaro – men inte just ikväll. 

CIMG0536Blommor blommor blommor – förstår inte hur andra mänskor vill leva utan blommor omkring sig… men har man grönska och natur väger det ju upp – men annars – har man inget växande naturliv runt sig, så kan man ju aldrig få speglat allt det mjuka inom sig. Naturen är ju de Feminina energierna i vår Skapelse…  Ja det är mycket jag inte fattar … hur andra lever …

CIMG0521

CIMG0516

Missan på soffryggen

CIMG0540Talgoxarna börjar dyka upp igen och dricka vatten i fågelbaden – från att ha varit på semester nån annanstans under sommaren. Undrar om de känner att vintern är på väg —- Enl en Högre källa skall vi få historiens kallaste vinter i år …. får väl se hur det blir … men det har i så fall uppgiften att väcka ännu flera till medvetande… Allt har nåt gott med sig…
Litet telepatiskt samtal genom rutan antar jag … 🙂

fint

Nöjd och glad

skrattJag vill vara hos dig …

oh (2)

Leva utan djuren – ja visst skulle jag överleva utan katter, men det skulle inte vara kul. I så fall måste jag ha tillgång till djuren i naturen mera. Fåglarna har jag ju och grodorna och rådjuren ibland och råttorna … 

🙂

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

