Oktober 10 – det nya – snälla Livet – börjar så sakta …

Ja nu gäller det att fylla dagarna med uppåtsträvande tankar och ev göromål. Spelet ”därute” är ju bara ytterst meningslöst att delta i. Även om det kan vara lite intressant att se förändringar – på vissa områden ganska stora såna. Man måste vänja sig vid att det nya kan komma med stormsteg på vissa håll. Alltmedan påstådda faror florerar överallt. Men det är ju bara spelet för de som ännu behöver faror – som behöver få fram sina rädslor till ytan.

Känslan att precis allt sker – just för att skala av mig det som ev ännu är i vägen för kärleken o friheten – den känslan blir allt djupare. Rädslor kan komma upp på det personliga planet – men jag kan snabbt känna att det bara handlar om rening.

Och ont o gott svart o vitt – alla Skapelsens färger och frekvenser, dansar nu i en virveldans – ett virrvarr, där ingenting går att separera ut. Allt är Gudomlig Skapelse i uppvaknande och utveckling. Och ingen kan vinna över någon annan.

CIMG0717 (2)

Små vännerna är tillbaka

 Blåmes CIMG0769 (2)Nötväckan inspekterar nya restaurangen

Nötväcka CIMG0772Och Blåmesen är på ingång

CIMG0769Missan förbereder utgång

Missan CIMG0768Och lite mys bland de tomater som rasat ner från fönstren

CIMG0765Lite så här var det när jag vaknade idag – ‘elektrisk chock’ guidade mitt Högre Jag. Stort energipåslag – efter rening – och nedstigning av Högre aspekter. Kände mig helt utslagen nästan död. Men integrerade det ganska fort. Massor med blå Kraft kom ner …

electrifiedSån ömsinthet …. och total Surrender …

å kära..
******** Läs gärna min andra blogg Gunilla Solaras Blog – länk uppe till höger
🙂

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

