Oktober 15 – djup rengöring – bort med – en kaka hit o en klunk av det …

Djup rening både fysisk och i medvetandet pågår hos mig och många andra. Vi måste göra oss av med massor av gammal sk*t. Vi rycks nu loss från hela den gamla världen och alla vanor och tröstbeteenden. De fungerar inte längre. Och meningslösheten när det gamla rasar undan är påtaglig. Men vi måste först möta mycket av det gamla och vi tvingas att simma i det ett tag, så vi inser att vi inte vill dit igen.. Och att se i samhällsspelet hur alla blinda fortsätter att hävda sin syn på verkligheten allt mer fanatiskt och högljutt. Samtidigt som det vimlar av avslöjanden om allt ljug, falskspel och intriger och själviskhet.

Hela denna mish-mash finns också inom oss och att se och uppleva den, kan få vem som helst att må dåligt.  Min Ande förklarade att ”det blev metabolism” inom mitt system när högre aspekter av mig nu kommit ner och möter det enorma kaos som ett jordiskt liv har inneburit, Med allt det som vi tagit in, både fysiskt och mentalt. Och det senaste kraftpåslaget pushar på utrensningen. Men allt har den goda meningen med att vi just måste rensas ut.

Jag delar detta ifall någon annan upplever något liknande och inte behöver tro att hon är tokig , allvarligt sjuk eller att livet är slut.

Och då jag har en stor inre familj försöker jag ännu ”ha kalas” för dom i mitt inre – men nu bara med en fingerborg alkohol i drinken och kötträtterna verkar ha försvunnit … men kaotiskt blir det – även om jag tänkt att det skall bli så vackert, gott och kärleksfullt – men jag får bara låta det bli som det blir …

Dessförinnan leddes jag till djup jordning på natten där jag av en man tvingades att dyka rakt ner i sanden runt ett hus – för att komma in i huset! Jag kände att det finns ingen återvändo, så jag dök ner och kunde faktiskt både simma och andas genom sanden!

En annan sekvens jag kravlar i snön – ser spår av bufflar – men ingen syns – kravlar uppåt och hör att de kommer efter mig -jag kastar mig i en snödriva och kryper ihop. Bufflarna springer över mig, men det känns bara lite och när jag för handen mot en  trampande klöv, så känner jag att den gör sig lättare när den kliver över mig. Så snällt …

Bara Bliss en liten stund under de senaste dagarna ….

Det är ett gigantiskt arbete att bli sitt sanna Jag – efter tusentals-eller miljoner år av splittring och grävning ner i materian… nu med tillägg av alla erfarenheter vi gjort på expeditionen.

Men skönheten har jag inte stängts ute från – jag kan  ta in den …

Kopparna blir ännu vackrare när de får spegla sig i Naturen och med Solen. Känslan av att allt är vibrerande energi blir allt större.

CIMG0780

CIMG0785

CIMG0789Katterna har försökt att ta in 2 fåglar idag, men jag kunde stoppa vid ingången. Jag kan ju hoppas att dom också nu tas ifrån sina beroenden. Det blir ju inte kul när matte inte blir varken glad eller arg på det hela. Ingen belöning av att jaga inne i värmen under sängen mm.

Den här godingen piggar upp 🙂

box

Kramisar

sååSovdags

så söt (2)🙂

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

