December 14 – flyger och ankrar upp/ner samtidigt

Min lilla Ljusvarelse verkar befinna sig på ett virvlande flygande tefat – och så kan jag också känna mig samtidigt med ett djupt förankrande i Jorden – det Jordiska livet bortom det gamla Spelet. I ständig kontakt med både Mörker och Ljus – Med yttringarna från  det gamla Spelets mest barbariska i mänsklighetens djup (men som mest far förbi som neutrala skuggor) – samtidigt med alla Ljuskontakter uppåt – där vissa av oss (som inte deltagit så djupt i splittringen) nästan går bortom min och andras synliga frekvens. Men som hjälper till att dra uppåt och lämna det gamla bakom. Alla har sin uppgift. Min är att förankra och transformera Helheten.

CIMG1077Förankringen i det Jordiska med lite tradition – egen skapelse i form av bakverk och egen keramik. Älskar att ta in mossa och annat grönt från Naturen. Kopplar liksom ihop alltihopa. Grundar …

CIMG1084

Och granris kan vara lika vackert som blommor …

CIMG1078Tar det lugnt …

datorsköntSå gosigt …

mmmFrån Själ till Själ

WOW ögon🙂

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

