December 18 – tugga Granit!

Den här mörka tiden hinner åtminstone inte jag ut i något slags dagsljus för promenad eller så. Förutom att mata fåglarna. Sen är det mörkt igen. … Men det är helt ok.

Nattens eskapader bestod bl a i att jag tog mig fram i oländig skog ganska lätt – stora branter tog jag mig bara nerför – sen tuggade jag granit! – smakade lite som ”lakritsstål!”! – såg regnet falla i en liten sjö – och förundrades så över det – jag visste ju hur det går till – rent teoretiskt, men nu var det liksom första gången jag upplevde det. Det var så vackert att se teori bli till upplevelse. Mirakulöst vördnadsfullt! 
Jag anar att det var en högre nedstigen aspekt av mig som upplevde detta för första gången – och samtidigt såg jag igenom slöjan mellan världarna/dimensionerna och kunde tugga granit för att jag såg det bara som energi.

Världarna flyter samman – integreras.

CIMG1101

CIMG1095

CIMG1102Bedårande … så mjuk och oskuldsfull

åhh (3)

oh (2)Vackert

katt rådjur

CIMG1093

Precis så …

take a nap

🙂

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

