December 25 – sträcka ut handen o röra vid stjärnorna

Känns klart att det redan är nya energier idag – Julen överstökad på en dag – iaf för mig. Det känns ganska nollställt i samhällsspelet – trots heltokiga utspel och mycken sanningsupplysning. Allt blir allt kraftfullare men samtidigt balanserat – allt starkare energier både från Moder Jord och från Kosmos. En enorm flodvåg far genom mänskligheten – mänskligheten och Moder Jord i ETT — ändå känns det totalt lugnt. Åtminstone för mig och många andra. Och det är klart – ju mer vi är förenade med Jorden desto mindre turbulens och motstånd. Ju mer vi försonas inom, så löses ju motstånden och turbulensen upp.

Vi och Jorden far genom rymden tillsammans … fast egentligen ÄR vi ju bara här tillsammans …. Jag skulle kunna sträcka ut handen och röra vid stjärnorna … om jag inte ännu vore ”lite begränsad i tanke och känsla”. Avstånden tillhör illusionen. Och jag skulle önska att jag även i vaket tillstånd kunde möta utsträckta trädhänder när jag går i skogen … får se tiden an …

CIMG1124 (2)CIMG1120Missan  myser i dunklet bakom liten gran

CIMG1108Trots att Julen redan känns färdig, så skall väl små granarna få lite uppmärksamhet

CIMG1128CIMG1127

CIMG1131Andra tindrande vackra Julkatter

julkatt

ljuskatt🙂

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

