Januari 6 – takhöjden är ännu låg

Fullmånestarkt var det – nattens eskapader. Stor tjurrusning var det, inne i mitt stora inre hus – där mängder med dekorerade tjurar släpptes lösa i korridorerna ”för att de skulle vädras lite”. Jag och andra lyckades stänga in oss i smårummen intill korridorerna. Och när det på slutet kom ett liter djur (kanske ett rådjur..) i korridoren, så litade jag inte heller på det djuret – bäst att stänga in sig. (Nu efteråt så liknade dekorationerna på tjurarna egentligen dekorerade knivar som satts i djuren!)

Dessförinnan hade min inre bil åter igen laddat ur sitt batteri – men vågade ropa på en ”broder” (Har nyss varit på trådar där kristna ”bröder” dunkat andra ”bröders” ryggar… Detta fenomen som bara finns bland män …  Man hör så gott som aldrig män lovorda eller visa respekt för kvinnors tankar och inlägg. Bad den inre ”brodern” om bogsering – men insåg sen att jag bara behövde hjälp att starta (jag har ju nu egna startkablar). Och hjälpen tycktes faktiskt komma. Så jag avancerar genom alla motstånd…

Men sådana ”brödraförsamlingar” förblir ändock begränsade – takhöjden förblir låg. Och den fulla feminina Kraften får ännu inte plats . Och intellekt förenat med känslor, har män ännu svårt att ta in.

Lite inre Tulpanfägring

CIMG1166De gula doftar underbart …

CIMG1161Missan spanar lite lugnt – fast igår vid fullmånen hade hon ingen ro i kroppen

CIMG1165

CIMG1170Hej igen 🙂

hej (3)En liten fjutt

söt (3)

Kära vänner

söta 2

🙂

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

