Februari 11 – vi måste äga våra känslor

Jag kände mig väldigt färdig med den gamla Världen – tills mobbningsvågen blev så otroligt tydlig igen. Men energierna just nu är verkligen till för att förstärka precis allt. Så de som ännu har behov av att vara elaka/mobba – projicera på andra, har fått extra kraft. Och alla drabbade får också extra kraft plus extra stark smärta. Upp och ut måste allt!
Men det är verkligen beklämmande hur enormt mobbningsbehovet är i Sverige. Det har ju legat mera under ytan förut, men nu finns det inga begränsningar.
Mobbing har ju tagits som en ”självklarhet” i Sverige – att det bara skall vara så – att vissa tillåtits att ta ut sitt behov av makt och kontroll över andra. … De som är och har varit mobbade har en tuff tid just nu – men det handlar om att äntligen bli fri och ta tillbaka sin egen kraft och rätt och mod att vara sig själv.

Efter en liten våg av nostalgi från barndomen där jag diskuterat gamla bilder, folk och minnen med Fb-gruppen  från min födelseort – så känner jag mig verkligen färdig där.

Kosmiskt så verkar det nu som att vi verkligen skall integrera alla nya energier i vår kropp fullständigt. Vi måste äga alla våra känslor, vara riktigt närvarande i vår kropp och känna känslorna – aldrig mera fly ifrån dom, så att de kan förlösas och befria vår kropp.

En liten början på Våren – solsken o plus. Att ha några fröpåsar att titta på lyfter hoppet. Har beställt flera – sen var jag skall få plats med dom därute, det får bli då det … Och en första utefrukost har jag haft – ett litet  livstecken …

CIMG1372

CIMG1361Liten krock – men inga problem med dom här två – Fjuttan o Missan — men! Fjuttan är just nu saknad! – borta i ett dygn – förhoppningsvis finns hon hos den gamla ägaren och har blivit inlåst …. att hon iaf lever!

Men detta har gjort att rädda/arga Mimmi varit ute från sin klädkammare långa stunder idag … så …

CIMG1360Lilla julgranen i sovrummet utslängd – trots att den började skjuta fina skott, men att släppa taget ingår. Plats för lite blommor i stället

CIMG1368

CIMG1358Det är min unge …!

det är min ungeFining …

fining (3)Saknar …….

***** Läs gärna min andra blogg Gunilla Solaras Blog – länk uppe till höger

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

