Februari 15 – Upplösningstillstånd – nära Döden

När en vägvisare krackelerar – när man leds att fullständigt möta sig Själv. Efter att i alla år och inkarnationer alltid satt andra före sig själv. Jag har  stor feberfrossa. Fryser och skakar i dm-djupa skakningar – blandat med hetta som känns som den bränner upp mig. I flera dagar nu. Uppväckt och förstärkt av en granne som har kört trummaskin i 10 dar. Har sagt till, men inget hjälper. Jag känner den psykiska misshandeln som jag varit med om i tusentals år. Längtan  efter befriaren/döden är stor! Så sådant göms också bakom all visdom. Tillsammans med Judarna, som nu synes ha nått en stor uppgivenhet för hela sin existens.

Samma begränsande tankemönster som finns i mig – en programmering att öht inte få existera – aldrig bli lyssnad på – inte räknad!

Kan nästan inte gå – är så ytterst svag – att skriva det här inlägget är en kraftansträngning – och jag kommer inte med några hurtiga avslutningsmeningar. Fullständigt ärligt. Min kropp är i chocktillstånd….

CIMG1383

Men Mimmi har krupit fram och erbjuder mycken närhet …
Mimmi <3 - CIMG8777

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

