Maj 8 – oskönt att sitta ute

Den här nya blåsten som numera ofta isar förbi – chemtrail/HAARP – nytt medvetande-skapat – är inte så uppskattad, men självklart har den sin ‘goda’ uppgift precis som allt annat … Men sydvindar kan nu vara lika kalla som nordvindar. Allt är nytt… och det är bara att följa med och ‘gilla’. In och ut – görande eller sätta sig ner i soffan o svepa om sig filten – och allt däremellan.

Min lilla bil stannade igen igår – till verkstan idag och olje- o tändstiftsbyte – men en del andra fel också … ”den har lite svårt att andas” sa reparatören. Snacka om att den speglar mitt inre … men jag kan bara lita på att min Ande vet exakt hur det hela skall lösas ❤

Och inifrån tittar jag ut på mina fina tulpaner – men 3 försvann som rådjurs-snacks i natt… undrar varför jag fortfarande måste skapa såna besvikelser …

Jag är så tacksam och ödmjuk för att jag har 2 och (½) katter i mitt liv – de ger en så Gudomlig närhet och Närvaro – en ren Hjärtats kärlek. Även om det också ingår en hel del råttor i sovrummet på natten. Inte roligt att vara råtta heller – vill helst inte se dom i ögonen – de är så söta och vilket kämpande liv de har – tänker jag då. Men de är ju skapade för just den sortens liv, så … Det får vara Guds ”problem” – inte mitt.

CIMG1732 (2)

CIMG1738

CIMG1735 (2)Sol/skugga/blommor o grönt kan vara såå vackert

CIMG1733Och eftersom blåsten också idag gjorde det oskönt att sitta ute, får man ta in lite trädgård och njuta  inne.

CIMG1740

CIMG1744Solen har iaf lyst ❤
🙂 🙂 🙂

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

