Maj 10 – glädjande blickfång

Skönheten får tala för sig själv idag …. 🙂

Just nu – överflöd av skönhet o bilder … svårt att välja

Igår var Solen här – och den skall visst komma igen i morgon …

För övrigt – en allt djupare Tillit till att precis allt utvecklas i perfekt ordning – att t ex nästan tömma plånboken för bilreparationen – gör mig mera nyfiken än orolig – hur kommer mitt Högre Jag/Jag/Källan att leda det hela nu. Ett mera tydligt Surrender än att lita på att ”Jag har ju alltid lite pengar i lådan” … Befrielse.

CIMG1749Dom här stora tulpanerna är så vackra – skiftar nu från aprikos till rosa/aprikos 🙂

CIMG1771CIMG1773Och Häggmispeln utanför gör nu sitt allra bästa för att försköna och mjuka upp livet. Och dom orangegula penséerna utanför ger mig glädje att ha som blickfång 🙂

CIMG1766Glatt överraskad blev jag av årets planteringar vid kanalen nedanför mig … Vilket Gudomligt överflöd – och så rent o oskuldsfullt

CIMG1783CIMG1785 (2)

CIMG1785

Och så fina Liljebladen är

CIMG1782

Jag tar med en lite kattmjukt också

nära (6)

🙂

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

