Maj 28 – en mumsig pensélåda

En ljuvlig tid – hjälper till att acceptera alla olika känslolägen som dyker upp. Mycket skall skalas av oss – på mig även stora delar av mitt hår …. ! Förutom det högre syftet, så lär det vara ett eftersläntrande resultat av min djupa sjukdom för några månader sen. Hårrötterna fick en chock – när hela systemet kollapsade. Men såna överraskande prövningar är bara att inse att det har ett högre syfte. Bort från all yta och in till det Sanna Jaget – det väsen inom som fått namnet Gunilla.

Och extra somrigt är det att ha rentvättade vita linnegardiner i alla fönster 🙂

Mera överflöd – trots att jag får ladda om kamerabatteriet efter 3- 7 bilder – så fungerar det … skall fixa det när jag får ork … Men det kryllar ju av skönhet – vart jag än tittar eller sätter mig ner nånstans så dras skönheten till mina ögon

CIMG1994 (2)

CIMG1967 (2)Och dom märkliga tulpanerna vill inte överge sin plats på scen … kanske är dom primadonnor som bara överlever ett år …

CIMG1993Utanför mitt köksfönster överflödar det

CIMG2005Jag älskar det här lilla tulpanbuskaget – gläntan – det avger stor värme 🙂

CIMG2016Och Förgätmigejen finns verkligen  runt min lilla ”trädgård”

CIMG2022Och besök – som lämnade min täppa ifred – det enda ”staket” som skyddar är en mumsig pensélåda …

CIMG1988CIMG1987

CIMG2015

CIMG2029🙂

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

