Juni 15 – vackert och vilsamt

Tänk vad man vänjer sig vid lite mulet och kyligare väder bland växterna – det är ju bara och pälsa på sig lite. Samtidigt så måste man ju inte alltid vara ute – ”bara för att …” Som någon andlig guide säger — ”Vid någon tidpunkt måste ni släppa taget om hur ni tänker att det skulle hända och vara – och leva i det som händer och Är!”

Just nu är mina rabatter mest otroligt gröna – förutom floret av Aklejor. En liten paus innan Liljor och annat beträder scenen. Vackert och vilsamt …

CIMG2255Mitt hörn som lyser upp ….

CIMG2254Och en planta Nattviol har lyckats ta sig fram bland alla buskar – doftar underbart 🙂

CIMG2279 (2)Min vackra sallad – just nu har jag rikedom på salladsgrönt, persilja mm

CIMG2289CIMG2285Aklejans glädjerika flor

CIMG2291Den lite grannare Aklejan

CIMG2286Lite kattmjukt ❤

så sött 1Du och jag, mamma ❤

så sött

En balanserad dag …

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

