Juni 27 – vissa är bara åhhh…

En meditativ dag – trots grästrimrar och högtalarmusik nånstans på bygden. Man får skapa sin egen zenmiljö – genom zenmusik bl a.  Bor i ett samhälle som är utstuderat kaotiskt – som hyllar ungdomlighet, business, trendighet och ‘modernt’ till varje pris. Konstigt att alla på den vågen ännu inte snubblat i sin våldsamma framfart … Men läxan för mig o alla som vaknat blir att hitta sitt eget fokus – trots allt. Det är ingen större konst att vara meditativ om man bor på landet och inte måste tampas med tusentals andra – men för riktigt Mästerskap fordras att hitta sig själv o sitt fokus mitt i ett uppväckt kaos.

Inte så mycket som blommar just nu – men grönt och vackert är det 🙂 Man blir lite ‘kräsen’ efter lökarnas och syrenernas färgkaskader. Men jag ser det jag ser o jag har det jag har – är tacksam för Nuet o ser fram mot det som kommer.

Rosenskäran börjar så smått …

CIMG2399Det mesta som blommar nu är rosa

CIMG2409Fast det här orangegula blickfånget överflödar ännu – och Brudslöjan har lyckats ta sig upp – trots …

CIMG2402CIMG2402 (2)CIMG2402 (3).

.

Och Fuchian börjar också så smått

CIMG2412 (3)CIMG2412Och katterna blommar alltid ❤
Vissa har extra söta rumpor … ❤

så söt (4)Många relaxar

tar det lugnt (3)Vissa är ”bara” åhhh ❤

åhh (3)

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Juni 27 – vissa är bara åhhh…

  1. Villroses hage skriver:

    Søte blomster – og katter!
    Nyter ro og fred der jeg bor nå, i motsetning til i ungdommen da jeg ville bo midt i alt som skjedde…

Kommentera

