Juli 1 – Det Är som det Är

Ja – Det är som det Är – klarar av och bottnar i Att det Är som det Är. Trots åskreningen – framförallt igår – på min födelsedag. Det är alltid motstridiga krafter framme på min födelsedag. Min Ande visar att en viss släktingtråd måste klippas av. I dessa nya Tider kan precis vad som helst överraska oss – Allt för vår inre rening och utveckling. Att hälften av mitt hår försvunnit – ja det Är som det Är. Min Ande har förstås nån mening med det. Så det ordnar sig framöver. Samtidigt har mitt Högre Jag meddelat mig – att jag fått ett nytt hjärta. Och vad kan jag mer begära just nu ❤ – än att själva kärnan/motorn är ny …!

CIMG2421Mina träd lämpar sig bra för allehanda hängblommor …

CIMG2427och salladen utanför köksfönstret är fin fastän jag äter av den varje dag 🙂

CIMG2431CIMG2438Lejongapet Apple Blossom – en modifierad ny variant är ju söt

CIMG2442CIMG2441

Jag får ännu nöja mig med köprosor – ser dock fram emot klasarna av klätterrosen o lite till … Allt är lite ‘sent’ … fast blommorna bryr sig ju inte om nån tid – de accepterar den övriga Naturen precis som den är.

CIMG2423En födelsedagskatt ….

prinsessaLika bra att ta det lugnt – det Är som det Är …

så söt igen😉

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

