Juli 3 – den kärleksfulla friheten

Nog är det rikedom att ha egen svartvinbärs- o rödvinbärssaft från egen odling – när man ‘bara’ har lägenhet med uteplats… och dessutom Fläderblomssaft på gång – plockade på en Fläder som tagit sig in i häcken på vår gård. Den tog sig den kärleksfulla friheten …. Och sen kommer årets skörd – blir till ett överflöd av saft ….

Man kan ha olika sorters överflöd …  jag tycker jag har ett lagom överflöd på katter t ex 2-3 st. ..  överflöd på olika sorters blommor mm mm

CIMG2460En liten glimt kvällssol kikar ‘alltid’ in – kanske en 5 min såsom spegling i grannhusens fönster – blir alltid så ögonblicksvackert ❤

CIMG2456Och nog kan Magin dyka upp var som helst – Deva – Ängel genom mitt fönster ❤

CIMG2470CIMG2471Och så fint med en upplyftande Regnbåge när jag vattnar gräset utanför lägenheten 🙂
CIMG2472Och den här lådan expanderar på ett gracilt sätt …

CIMG2475Missan brer ut sig i hela sin längd i värmen – lite svalkande på stenarna …

Missan

Missan

Och dom första Rosorna börjar titta fram på klätterrosen Flamentanz ❤

CIMG2480Så fin – på solig promenad ❤

så fin (3)🙂 ❤

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

