Juli 19 – man får välja …

Min ”lägenhetsträdgård” 🙂 – där ‘allt’ är samlat för att lära sig/mig samsas med Allt – och att ha ständig uppsikt och omvårdnad – stödpinnar överallt – sniglar o rödmyror (ett stort bo i rabatten bortlyft idag). De stackarna kämpade för att rädda sina ägg – hur grymt kan inte livet vara … men antingen blommor eller myror o sniglar – man får välja.

Det här inlägget blir nästan bara en stor tacksamhet för min Flamentanz – övriga mindre rosor tar god tid på sig och avvaktar sin tid – och alla ljusa liljor står ännu i knopp …

Här var det en vackert mulen himmel…

CIMG2678Många bilder blir vackrare i mulet väder 🙂

CIMG2681CIMG2689CIMG2689 (2)Jag gläds åt att gräset är grönt – allting blir mycket vackrare då

CIMG2683

CIMG2700

CIMG2687 (4)Gosigt ❤

gos (3)”Ibland förstår jag mig inte på människorna  …”   ❤

funderar (2)

CIMG2688 (2)Må Rosor och Katter alltid leda min väg ❤

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

