Juli 21 – en Värld av Rosor

Så härligt med många Rosvänner – vi skapar en allt större Värld av Rosor – och andra blommor och grönska 🙂 — även om flera av mina få rosknoppar (och sommarmalvan) blivit till rådjurssnacks –  men snart skall väl såna prövningar vara förbi …  Men grönskan känns såå viktig – som omfamning och balans till allt färgstarkt Liv.

Tänk när jag också har 100 kvm eller mer – att bara plantera Austinrosor på, som en Rosvän …. ❤ – men allt skall ju komma ”i rättan tid” – när energierna har samlats till just det.

Inget bra Riddarsporreår – larver igen …

Vad dom pysslar med i den där andra yttre Världen, vet jag inte längre något om … 🙂

En dag då jag får glädjas åt blomsterfägring mest inifrån

CIMG2704CIMG2709CIMG2712CIMG2713Inifrån … väldigt mättade och kraftfulla färger i det mulna vädret

CIMG2725Så mycken Kärlek ❤

så mycken kärlek”Tänker” – ÄR ❤

tänker - ÄR

Fjuttan är nu inlåst igen i sitt gamla hem … saknar henne – som förut, när hon tyr sig allt mer till mig . då blir hon inlåst igen. Jag måste väl lära mig leva utan henne. Men mina andra 2 katter verkar också sakna henne – de vill bara gömma sig o sova …

Gläds åt min utsikt – när det inte varit läge för varken frukost eller fika ute …

CIMG2722🙂 ❤

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

