Juli 29 – obefogad rädsla

En märklig natt igår (eller var det i natt?) – vaknar kl 3 av ett ihärdigt ylande (eller nåt) och får se ett rådjur som jagar något som ser ut som en svart hund? (det var ju mörkt). Fram o tillbaka utanför min lägenhet. Ett stort flåsande hörs samtidigt med ylandet. I kanske 5 min … sen försvinner dom ylande o flåsande bort bland husen… Jag tyckte faktiskt synd om hunden? – den kan ju ha blivit hetsad till döds.. Men varför en lös hund kl 3 på natten…?
Katterna iakttar dramat i säkerhet inne i fönstren… Fjuttan (tillbaka) ilar dock snabbt nyfiket ut när de försvunnit….
Undrar ännu lite vad detta symboliserar inom mig – det är ju liksom ombytta roller. Men jag vet inte vad ett rådjur skulle kunna göra mot en ganska stor hund. Men rädslan kan vara mycket stark – även om det är helt ‘obefogat’.

Delar med mig av en annan vägvisares kloka ord:
Expect Wonderful by Meredith Murphy ·
As we release fear, we become uninhibited.We let inspiration and delight guide us without holding back. We trust what we love, what makes us smile, what is pleasurable and what we’re drawn to. We open up to trusting ourselves and all of life.

Min nyplanterade slottsros – Kalmar – doftar svagt jättegott ❤

CIMG2832Mina blå loppisfynd – kanske nygjorda?, men det spelar ju ingen roll om det är vackert gjort

CIMG2825Doftar underbart – de lila doftar mest. Att dra in den doften är för mig som en direktkanal till Källan/Gud – helt oskuldsfullt – bortom all tankeverksamhet ❤

CIMG2850Ett fynd till – som gör mig glad 🙂

CIMG2834Dagliljan börjar sina dagar nu

CIMG2859.

CIMG2863

CIMG2864


Allra mjukaste … ❤

söt mjukUnderbaraste kloka lilla visa ❤

underbaraCIMG2870 (2)

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

