Augusti 10 – Skönheten talar bättre

Intensiva energier strömmar ner och in i oss – som gör att jag och många andra får svårt att hålla  oss vakna – och flera tupplurar blir nödvändiga. Katterna dom försöker inte ens hålla sig vakna. Fast 1 st fågel åts upp mitt på dan igår – knaprande bredvid mig i trädgårdsstolen och 1 st död råtta försvann ut igår natt … men idag är det sömn och andra dimensioner som gäller för dom. Dom pysslar på sitt vis – när det faller dom in.

Augusti är betydligt lugnare och vilsammare – ”bordekraven” löses upp … men på avstånd idag hördes en massa unghanar skanderande högt – några ”extrema” på ena eller andra viset – svenskar eller invandrare – vet jag ej. Men den manliga kraften slipper nu ännu mera loss av de inkommande energierna – samtidigt som de leds till att balansera sig.

Skönheten talar bättre än jag ❤

CIMG3094
CIMG3116CIMG3119Så slog dom då äntligen ut – och doftar underbart ❤

CIMG3126CIMG3124Dom här jätteLejongapen är rent fantastiska – sån otrolig och mättad sammetsfärg – ännu finare i verkligheten ❤ –

CIMG3130 (2)CIMG3133CIMG3131CIMG3137Och så en vacker go och vis katt ❤

så fin (6)

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

