September 9 – The Fairy Army

Intensivt är det  – med alla energinedladdningar. så att det ibland bara snurrar till och jag blir rädd att falla … Och som ytterligare process deltar jag i mirakel-eye-gazing på nätet – livestream (alltså direkt) – med den hjärtemirakelmystiske Braco, från Croatien. Nu i 3 dar – 7 ggr om dan! Från kl 17- 23 – 8, 9 & 10/9. — 5 min bara titta honom i ögonen och massor med skal faller bort o tårarna rinner… Vackert o kraftfullt.Folk från över 80 länder o runt 4-5000 personer och många vitttnesmål om helande … Det är verkligen en ny transformerande tid nu. Allt mer blir vi ETT – en Mänsklighet –
http://braco-tv.me/pages/_index.jsp

Rådjursvakten är inte helt tillförlitlig – de har varit där o ätit lite grann iaf – mitt framför apparaten – men rosskotten finns kvar .
Min Ande påpekar att nu kan jag aktivt inte göra mera – bara att ‘surrendra’ Och som support meddelades att – The Fairy army skulle nu hjälpa till! Det låter ju trösterikt.

Otroligt stilla ute idag. Som om hela naturen höll andan….

Emellanåt blir det mulet o mörkt och hög-tid för ljus

CIMG3489Och Gulsporren doftar jättegott i köket

CIMG3492*Guld”rosen Allotria har undgått rådjursanfall – då hon växer på ”inre borggården”

CIMG3494Regn o storm bidrog till att gladiolusarna fick komma in i stället.

CIMG3498Rosenskäror

CIMG3507CIMG3504Två sötnosar

2 sötnosarOch en Trötter 🙂

trött (3)

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

