September 17 – behov av nap

Det är bara till att följa Flödet – intensivt och tröttande ibland – Man kan ju alltid hoppas att det blir en förändring efter den 28 sept. … då Wave X – den stora gammavågen når sin peak … åtminstone på inre plan …  I natt städade jag på min dotters vind (i det inre förstås – och min inre dotter). Ingen kommer undan sin egen inre o yttre städning. Ingen kan gå framåt uppåt utan att städa efter sig. Och just inga gamla tankespår kan följa med in i det Nya – Lågvibrerande – separerande, dömande tankar kan inte följa med till den 5:e dimensionen – där allt är neutralt – men ändå fullt av Liv.

CIMG3554Fin Gladiolus

CIMG3563Jag älskar ”dillen” – Rosenskärornas – så grönt är det -älskar när gräsmattan är verkligt smaragdgrön som den varit mestadels i år  – mycket tack vare ny klipparfirma – och regnet och min vattning förstås 🙂
Att den gamla hänsynslösa entreprenören är utbytt, ser jag som en gudomlig utveckling. Har känt sån sorg i många år hur gräs o annat skövlats och misshandlats … ❤

CIMG3565 (2)Mimmi sitter o är söt – inte så ofta hon vistas ute …

CIMG3576 (2)

Mimmi

Blommor i min ”skog”

CIMG3579

Fortfarande fantastisk i Solen 🙂

CIMG3568Men – idag är det ingen Sol  – utan regn och tid att tända ljus igen

CIMG3585Pelargonerna har trivts ganska bra inne i år – inte så varmt i fönstren och t ex den här Drottning Ingrid verkar ju blomvillig

CIMG3584Just så – känner stort behov av nap idag …

relax napOch tillbaka kommer den här kloka söta … ❤

underbara

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

