September 19 – lervälling och krama Putin

Vi ‘knagglar’ på – det skiftar och skiftar och verkar samma som förut – men så är det inte … Själv stampar jag just nu enl min Ande några dar nere i leran – för att integrera o försonas mm. Och nattens inre flodvåg av lervatten – som plötsligt dök upp – precis intill vägen där jag gick, fastän jag trodde det var färdigt – men jag stannade med mitt barn i barnvagnen och surrendrade. Jag kunde stoppa flödet – I det yttre ett oväntat anfall i en grupp där jag verkligen inte förväntade mig det. Och jag la band på mitt behov av försvar – för det skulle bara ha satt det gamla i rullning igen.
Men härom natten kramade jag Putin kärleksfullt. Jag har kramat många världsledare under mina nattliga integreringar. Betyder ‘bara’ att jag accepterar deras energier och att de energierna också finns inom mig.

En liten promenad utmed Kanalen, som alltid skiftar utseende – alltid nytt ljus. För övrigt har jag välsignat dess vatten massor med gånger under åren – så den visar tacksamt sin skönhet och frekvensupphöjning tillbaka.

CIMG3594Och nästan alltid har jag ljusväsen med mig  där – Den älskade  Violetta Flamman denna gång. Ser för övrigt ofta det Violetta Ljuset i ögonvrån numera. känns kärleksfullt o betryggande att veta att St Germain är med i min vardag.

CIMG3591

Även här -lite extra Ljus …

CIMG3601CIMG3617 (2)CIMG3595Och hemma – i mitt ‘fönster’

CIMG3635Och dags för lite värmande höstklädsel i hemmet 🙂

CIMG3640Jag har hundratals söta kattbilder – men längtar oftast efter att se just vissa … ❤
Som den här – lite truliga ❤

boxMin mamma ❤

så sött (8)

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

