September 29 – när alla motstånd är upplösta …

Ja nog känner jag av att det skiftat – det känns ännu mycket mera – att det är på riktigt. Inget som ”skall komma i framtiden” – utan som är här NU. De nattliga upplevelserna och reningarna är väldigt påtagliga och annorlunda. (Mer om det i andra bloggen https://gunillasolara.wordpress.com/2015/09/29/fran-scratch/ )
Det är viktigt att sova och ta tupplurar – för då tvättar vi vårt undermedvetna – säger min Ande.
Min Ande meddelade för en vecka sen att jag nu har 51% kraft – och det kändes bra, för då är jag åtminstone på ”den rätta sidan” och samlar förhoppningsvis snart ännu mera kraft. Tänk vad det skall kännas skönt att uppnå uppåt 100%. Vilket i så fall innebär verklig frihet – att alla (åtminstone de flesta) rädslor o motstånd är upplösta…

Men ännu måste vi integrera och vänja oss vid vårt Nya Jag.

Min Ande sa också idag att det inom finns ännu många djur som varit osynliga – och strax efter läser jag en channeling på en blogg, där
”I am “Obeedi-chya”. I am the nine foot handsome boy standing on my tail black and white (personified as a Orca whale) as is your pleasure. It is a great day to come and visit with you.” Och som också talar om våra inkarnationer som delfiner, valar mm. Som talar om hur viktiga djuren är som våra guider.

När jag läste detta kom en stor våg av igenkänning o tårarna rann … Vi är så otroligt multidimensionella – och hör ihop med ALLT

CIMG3722 (2)CIMG3721 (2)CIMG3733CIMG3723Missan solar sig ❤

Missan - CIMG3712Lilla Fjuttan har nu varit borta i 2-3 veckor – säkerligen inlåst igen hos sina andra mattar – tvingad till att vara innekatt – – orkar inte direkt sörja längre …

Soligt runt ”poolen”

CIMG3729CIMG3730Ja trött blir man av alla dessa nya energier

trött (4)Bästa vänner ❤

2 vänner

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

