Oktober 6 – sprudlar av liv

Insåg igen – att all sommarens skönhet är så mångfaldig och mäktig så jag kunde inte ta in hela när det var som finast. Därför är det fint att ha videon – som jag bifogar igen nedan. Nu kan jag ta in lite mera. Vi måste ha kontraster för att kunna se och njuta bl a. Nu när det inte är riktigt så blomrikt, kan jag se vad som faktiskt fanns – och kan känna stor tacksamhet ❤ Och det blir snart vår sommar igen …
Detsamma gäller nog oss alla – och vi får/skapar olika såna kontraster. En trädgårdsvän (på nätet) har fått sån enorm äppelskörd så hon inte vet vad hon skall göra av den (ganska vanligt tror jag). Och får man så mycket, så blir det svårt att uppskatta det hela. Medan en annan hade fått ett äpple som skörd. Och en annan hade fått 4/5 av sin skörd uppäten av älgar! De som fått litet, kommer att uppskatta när det väl vänder.
Precis som jag – som fått mina rosor uppätna – kommer att uppskatta dom ännu mer när de väl kommer – till våren … (med Rådjursvaktens hjälp)

Äppelmuffins är gott. Är tacksam för mina plockade ‘vildäpplen’.

Vill igen dela med mig av tillfället att ”få titta Braco i ögonen” – den mänskliga kanalen som förmedlar den neutrala kärleksströmmen – så att det som vill bli helat – kan helas ❤
Det pågår ‘live’/direkt – idag den 6:e + den 7:e och 8:e – 7 ggr per dag med början kl 17.00. Det är inte direkt mannen ifråga, utan den energi som strömmar igenom honom – som han kopplar upp sig till.
http://braco-tv.me/livestream.jsp#

Ännu liksom sprudlar rabatten av liv 🙂

CIMG3779 (2)CIMG3781CIMG3779CIMG3782Och den gula Aspgrenen blir alltid den som först blir gul på hösten – kanske är den också den som först blir grön på våren … men vackra höstfärger är det – med just det vinröda gula o gröna 🙂

CIMG3784

Dom här är också klara kanaler till helande dimensioner ❤ Åtminstone de som blir kärleksfullt behandlade …

2 söta (2)Hur söt kan man bli egentligen … ❤

rakt in

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

