Oktober 14 – och över alltihopa lyser ….

Bad åter igen min Ande att ge mig någon slags frid när jag vaknade idag. Efter att ha följt flera inre aspekter, utan att få direkt motstånd. Men resultaten blev fortsatt besvikelse. För det var ju gamla aspekter som ville ha resultat enl det gamla spelet. Och bl a en aspekt ville då återgå till den gamla sorgen och dö.
Och svaret från min Ande var –Precis såsom allt ordnar sig bara vi får en handlingskraftig Regering!!!” — Jaja, den dagen är nu svår att föreställa sig  … — så syntesen blev alltså – det enda jag kan göra är Surrender….
Och trots allt var det en ytterligare alkemi som skedde inom – dvs flera inre aspekter smälte samman – för att ta sig framåt. Och gamla aspekter som suktar efter belöningar i form av ”att få vara med och få äta tårta och annat” – måste ju ge upp och dö. Jag orkade faktiskt inte äta mera tårta – jag var fullständigt mätt.

Ännu finns det en hel del Rosa kvar – sommaren vill inte ge med sig ännu. Känns som om Hösten inte vill komma fram – så lite orange ännu i naturen … ur led är tiden … yes

CIMG3809Men inte kan jag motstå en Amaryllis – snart är den röda framme – oberoende av sin rosa omgivning … blommor är blommor ❤

CIMG3816CIMG3832Älskar speglingar – de känns så magiska

CIMG3820Inne finns lite mera orange

CIMG3823Och visst är speglingarna vackra – att allt är Energier i samspel blir extra synligt så här – det inre och yttre är ETT – inre program skapar vår yttre verklighet …

CIMG3821”Och över alltihopa – lyser Moder/Fader Sol”  🙂 ❤

CIMG3831Men vad gör hon …!

OMGGullungar ❤

2 (11)

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

