Oktober 17 – se guldet inom mig …?

Den mänskliga utvecklingen just nu verkar gå väldigt långsamt … men säkerligen är det full speed bakom kulisserna. Läser bl a i veckotidningen om Fr. Reinfeldt – att mänskor kommer fram och kramar honom på gatan…? Det blir för mig ett tydligt tecken på att man kan göra i princip vad som helst i den samhälleliga maktställningen – skapa sig stor förmögenhet (186.00/mån i pension) – fokusera på sig själv, utan barmhärtighet mot andra och ändå bli kramad av vissa …. ! Så alla som offrar sig på allehanda vis – känn er ‘blåsta’.

Undrar också vad det skall betyda att – min guldplomb plötsligt ramlar ut på tangentbordet ….! (Sådana ‘mardrömmar’ har nog många förutom jag haft – att tänderna ramlar ur – tänderna bär på mycket av det gamla programmet.)  – Kanske meningen är att jag skall se guldet inom mig — 🙂 ) Ja här gäller det att tänka positivt … vad är väl pengar … annat än mina tankars skapade flöde – energi .. så det ordnar väl sig … – Men jag kan bara fnissa åt allt det som rent fysiskt skalats av mig – först min muskelstyrka och balans (har återfått det) – sen halva håret som ramlar av (som nu börjar växa ut så smått igen) – och nu börjar tänderna också ramla … 🙂 Min Ande har humor. Vad månde bliva av mitt Nya Jag …. Men nytt hjärta har jag ju fått, meddelade ju Anden förut ❤

Väldigt måttlig höst ännu – men vackert är det

CIMG3841CIMG3845CIMG3843Min magiska skog

CIMG3848CIMG3849CIMG3844Ja det skulle va fint med nån som sjöng för mig … ❤

skratt (3)Mjukis ❤

åh 5

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

