Oktober 21 – livet skall va mjukt

Nattens äventyr bestod bl a av – att jag  och min grupp med människor först flydde från något – och kom upp på en vind där många gamla vackra möbler och ting fanns – men som jag kände att jag inte kunde ta med mig. En utsmitningsdörr uppträdde – och – in kom jag – till en parallell värld där alla tränades och var inställda på den egna döden!  Kistor var något att tycka om och se fram emot … ! Bevakning fanns, så det gällde för mig att försöka smälta in. Satte mig i ett klassrum där lärare lärde ut – hur man skulle dö. Och allt i den världen var inriktat på just döden. Som något att långsamt kämpa för. Mötte dock en kvinna som sa att hon levde bredvid allt detta, men deltog inte i det – man kunde alltså leva bland dom – om man höll sig för sig själv …. Allt kändes gammalt och ‘lågt’..
Nog har vår inre värld absoluta likheter med islam …  – som också har döden som mål! Så inte är det underligt att islam har strömmat in i  den svenska samhällskroppen – för att väcka denna undermedvetna programmering.

Så kan det se ut när vi programmerats i det gamla systemet, där vi lärt oss – stund för stund – dag för dag – liv efter liv – att kritisera och döma oss själva, så att vi krympt vårt LjusJag och dött allt mer och mer. Man kan se det som den 4:e dimensionen – som sen manifesterats i det yttre – ner i den 3:e dimensionen.

Det går alltså inte att rymma tillbaka till något gammalt!!!

CIMG3856Tända ljus är en självklarhet när jag sätter mig ner – hjälper till att lyfta upp i frekvens och vila i mig själv ❤ – även om Solen råkar skina.

CIMG3861Idag var Den här på förmiddan – och sken så starkt mellan träden – faktiskt mycket mera  strålande utan kameran – mängder av silverstrålar sköt ut …

CIMG3866Löven går nu alltmer åt gulgrönt – så vackert -och så andra som är gulorange 🙂

CIMG3864Och den mörkröda pelargonen fortsätter sitt liv inomhus

CIMG3870Livet skall va mjukt … ❤

åh mjukisSå man kan vila i Källan ❤

rakt in 3 (3)

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

5 kommentarer till Oktober 21 – livet skall va mjukt

  1. Josef Boberg skriver:

    Så länge som NaturRen spirar om våren, frodas om sommaren, slowar ned under hösten och vilar under vintern – så finns det hopp om att: ”Livet kan vara mjukt… ❤ "

  2. annicaaktiv skriver:

    Vackra bilder och du skriver också vackert, kikade in lite på din blogg 🙂

Kommentera

