Oktober 23 – en helt annan känsla …

Min kamera krånglar nu till sitt yttersta – får se vad det blir av det … och vad som är meningen, men några kort tog sig iaf fram – med en massa omladdningar och trixande … Min Ande vill väl kanske att jag skall ta emot skönheten – utan att alltid dela med mig ? En helt annan känsla … liksom  – ett annat känsloläge … som jag måste träna mig på att vara i. Att ta in allt det vackra bara med mig själv – och inte det djupt inövade – att alltid ”ha mänskligheten med mig” i upplevelsen….. För en vägvisare är det ett mycket ovant tillstånd…
Ja vi får se …

* Dags för mirakulös eye-gazing med Braco igen – lör-söndag 24-25/10 – för de som vill ha healing – för balansering försoning – oskuldsfullhet inom
http://www.braco.me/

Min efterlängtade första blommande Austin-ros – äntligen kommer Hon – Hon luktar jättegott – The Alnwick Rose ❤ – Efter att rådjuren ätit upp knopparna på den andra Austin + på andra rosor. —- fortsättning följer ….

CIMG3876The Alnwick Rose - CIMG3877Tänk vad rabatterna kan va vackra – bara med löv …

CIMG3879En otrolig palett i min lilla ”trädgård” 🙂

CIMG3879CIMG3884Och inifrån är det lika magiskt – det känns nu som att mitt inre inre är i harmoni med mitt yttre yttre ❤

CIMG3886‘Min lilla …’

oh mySöt snäll och kärleksfull ❤

söt snäll

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i foto, Foton, höst, katter, livet. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Oktober 23 – en helt annan känsla …

  1. Sylvia skriver:

    Vackra foton men fotot med katten med sin lilla unge fick mig att smälta. Så underbar bild med ögonkontakten mellan misse och dig. Tjusigt

Kommentera

