November 1 – ännu mera mänsklig

3 eller flera dagars mörker … så har det florerat uppgifter på nätet om – sant eller inte – men i mitt inre var det i natt mulen grå mörk himmel – trots att det bara var några små molnskyar på himlen … ett andligt mörker om inte annat.

Och mycket inre vistelse i de lägre rikena – vid ett tillfälle gick jag längst bort i en trädgård för att dra upp mina byxor 🙂 som var lite nerdragna – och då passerar en stor tjock man mig och ställer sig att pinka helt utan att skämmas – så det skvalar högt – bredvid sitter en grupp kvinnor, och de börjar fatta att det kanske inte var den bästa platsen att sitta på … — Jag förstår att jag håller på att neutralisera även sånt.
När jag sen på dagen ligger i badet (i det yttre) säger min Ande att jag var där för att ”mänskla” – dvs förmänskliga – bli ännu mera mänsklig.… alla mina nedstigna högre aspekter och mitt tidigvarande Jag har ju inte varit vana vid den djupa, mindre förfinade verkligheten.
Och som sagt fortsätta att neutralisera allt allt allt …

Lite bilder tagna innan kameran sa stopp – men Amaryllisen är lika fin – fastän lite svår att riktigt njuta av, då pelargonerna ännu blommar nästan för fullt…. allt är lite konstigt i dessa dar.
Men det lutar nog mot att jag får kosta på mig en ny kamera – verkar som om Anden vill hjälpa mig att sluta tänka i pengar öht. Bl a är ju den utramlande guldtanden på plats igen – flödet verkar fungera …
Ser att andra vägvisare också leds att släppa pengatankarna …

CIMG3903Vacker spegling – kökspelargonerna i samklang med ros och buskar ute

CIMG3887Fågelbaden som fåglarna återupptäckt – när jag börjat mata dom igen – så roligt att se dom – nötväckan med sin gungflygning och de andra …  fast NU har jag ersatt baden med plastkärl, för frosten var lite väl stark och då kan keramiken sprängas …

CIMG3858Innan de föll -löven

CIMG3867En otroligt vacker och ‘förfinad’ – ljus o lätt mamma med barn ❤

mamma skönhetOch här är det skönsång efter bästa förmåga …. 🙂 ❤

sång🙂

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

