November 21 – expert på livet

Kanske blir det saffransbak ikväll … eller i morgon – blir nog i så fall det 49:e årsbaket i rad. Vanan är väl inövad. Det är verkligen mycket man lärt sig – stort som smått – av det här jordiska livet – bara i det här livet. Till det kommer alla miljoner år av liv förut – eller parallellt – jag kan nog kalla mig expert på det hela. Och sen kommer alla nya skapelser och upplevelser – med helt andra verktyg – ett nytt medvetande – det Sanna Jaget. Där ingen annan än jag själv är ansvarig för mitt skapade Liv. Där ingen som helst manual finns – där inga gamla släktled och vanor har något inflytande. Totalt okänt … men med Tryggheten kommande inifrån – att allt blir bra ‘på sitt vis’. Men saffransbullar kan dock fortfarande göras på gamla meriter … så länge jag anser mig behöva dom.

Missan har hittat sin favoritplats – samma som tidigare år … ❤ Hon lyser ikapp med ljusen ❤

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Besök igen – balanserad förtjustning … nu tog de en annan sväng och det är ju bra. Känner mig dock väldigt nära djurvärlden och Naturen ❤ Vilka speciella rumpor … 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Klätterväder idag – och ut och in – mycket spring i benen för Missan –– medan Mimmi har sovit hela dagen i klädkammaren. De har helt olika ev trauman/upplevelser att rena. Man kan undra lite hur deras parallella världar ter sig, som de är i när de sover. Kanske är de lejon och tigrar där …

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Frostigt fint ute

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Fin Sol idag 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Och vinter-juldekorationerna tar sig fram – lite varje dag … Jag firar ingen direkt jul precis – men det är kul att pynta ❤

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Och så några gästande vänner ❤

skönt (4)

”Jag tar det nog lite försiktigt – har inte sett sån där förut …”

lite försiktig

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i foto, Foton, katter, livet, Uncategorized. Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till November 21 – expert på livet

  1. meta skriver:

    Vilka härliga bilder jag njuter den sista är ju bara för bra. Det gäller att ha kameran beredd varje stund.
    Ha nu en bra Första Advent
    Kram Meta

Kommentera

