December 3 – att respektera sig själv

Ja – just när jag tyckte att jag hittat friden inom mig – så är det ändock dags för lite ilska och power att komma fram. Kaos i soprummet och någon som slänger sitt skräp på min kompost igen. Jag känner hur ärligt f*d jag är på människor som inte tar ansvar för sitt eget. Det är inte tid för enbart hjärta nu utan också att samla ihop sin Kraft. Någon kallade det för ”The Lady of the Lake’s energier”. Att sätta gränser och fullt ut respektera sig själv.

Andra får mera omedvetet sina gränser satta – husgrannen bredvid har ökat på sina ljusslingor maximalt och det blev verkligen inte snyggt – bara pråligt. Plötsligt blev allt svart – överbelastning troligen och nu lyser bara lite grann – jag kan ju bara hoppas att det håller i sig … Prålighet är aldrig vackert – bara störande. Det måste vara i balans – frid och harmoni måste ligga i det hela – annars blir det klart störande. Ljus utan mörker som omfamnar det – blir bara ytligt prål – tivoli …. och kulörta lampor vill jag knappt tala om – så orent – bortom friden. Tyvärr har många invandrade med sig så mycket orent bjäfs…. inte vackert med tivolibalkonger …

Men nu blir det dags för mig att neutralisera allt sådant …

Många svenskar och Sverige har mycket av balans frid och harmoni att dela med oss av till Världen. ❤

För övrigt är det en stor sammansmältning av alla ‘tidslinjer’ – dagliga o nattliga känslor o upplevelser har ofta plötsliga inre bilder av barndom och allt däremellan.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jag är glad över min lilla loppisvas – så vackert guldglänsande

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Inga gamla natur’regler’ gäller längre … det är bara att hänga med …

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Loppisguldet lyser i solen ❤

PC020009.JPG

Och det Inre Barnets kompisar är framme ❤

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Djuren visar verkligen vägen nu …
Här är det riktig Alchemi – sötaste lilla ”kattuggla” ❤

kattuggla

Skönt med en vän i den här stora kaotiska världen ❤

2 (12)

Hon är Min – jag tar hand om henne ❤

mamma (12)a

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

