December 6 – det existerar inga slumpar

Så mycket som händer på nätterna – minns bara att kungligheter var i mitt barndomshem och drottningen och andra kända personer hade starka kopplingar till både en av mina arbetsplatser som ung på Gotland och att jag nu förstod hur o varför allt detta hände. (Att jag som ‘öknamn’ ibland kallades Drottningen, blir lite mera logiskt nu…. ❤ – vid sidan av ‘Flätaugust’…  jag hade en tid flätor… – allt sådant har ingått i min programmering) Som jag sagt förut – allt har sitt samband – inga som helst slumpar existerar. Och alla tidslinjer smälter ihop – alla parallella världar – alla olika inkarnationer och andra planetliv och sammankoppling med Galactiska vänner osv.  Allt blir bara alltmer Multidimensionellt – ut ur den begränsande 3:e dimensionen. Troligen lite ‘läskigt’ för de som inte anpassat sig ännu … men det är bara att hänga med – ingen som helst återvändo finns ❤ Men i hjärtat finns Tryggheten ❤

Långfilmen The Tree of Life på tv:n var lite byggd på detta. Det trodde jag inte om tv – att de plötsligt kunde sända en ny film med ett så djupt innehåll…. och med både balans av mörker o ljus och tecken på utveckling.

Mina små minivärldar – parallellvärldar ❤

OLYMPUS DIGITAL CAMERA.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

2:a Advent … tiden går både fort o står stilla  ….

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Du lilla gran ….

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Varde Ljus ❤

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ingen snö i sikte  + 12 – Men här är en underbar snökatt ❤

snökatta

Och så här mjuk och skör kan man vara …. ❤

ömtålig

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

