December 11 – upplyft

Jag är så nöjd med att jag till slut målade också mina köksstolar vita. Det sista bruna i min egen värld är nu upplyft.  Så befriande ❤ Jag behöver ingen förankring i något gammalt brunt längre – men jag vill vara förankrad i Naturen, så massor med utegrönt har jag inne. Mossor och gran o tall mm. Och vissa gamla ting – är bara vackra utan att tynga ner – så mycket som inte produceras längre… Nu önskar jag mig bara också vita golv … men ej möjligt i lägenheten… får nöja mig med ett 15-tal vita mattor …

Jag har ju ‘bara’ en 2-rumslägenhet att dona i – skulle önska en betydligt större skaparyta …

Därtill hade jag upplevelsen en natt av att (som jag skrev i andra bloggen)
https://gunillasolara.wordpress.com/2015/12/09/den-feminina-kraften-valler-fram/
Jag såg hur hela marken, rötterna och träden runt mig lyftes upp – alltså ett mycket stort lyft har och håller på att ske – för mig – mänskligheten och Moder Jord! Grundfrekvenserna är upphöjda.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Mörker är också vackert – blir liksom en liten här av Änglar därute i min lilla gran …

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Missan – min lilla uggla ❤

Missan - min lilla uggla

‘Älskar dig mamma  … ‘ ❤

mamma se men inte röra

En annan liten direktkanal till hjärtat o Källan ❤

så söt (20)a

Skickar med den här lilla också ❤
snöängel

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

