December 23 – rätt planet

En liten – för mig intressant iakttagelse – att jag nu ofta i mitt inre plötsligt ser en bild av mitt eget ansikte – alltså bilden av mig själv liksom utifrån. Och i den bilden finns samtidigt både min mamma och min dotter … ❤ Jag ser den helt neutralt …  Allt smälter ihop …

Den  inre reningen blir allt mer tydlig och intressant för mig. Ett stort balanserande pågår. Med massor av händelser och olika aspekter som far förbi – och allt blir mer o mer neutralt. Min Ande säger bl a ”Vått eller torrt” – inget är fel – bara olika.

Natten innan – mitt ‘team’ säger – ”Vi skall dra ut alla hennes lurerier och mardrömmar …! – det blev jag ju väldigt tacksam för

Medan rådjuren gör allt för att jag skall möta min besvikelse – och bli neutral … nu har de ätit upp den lilla minirosknoppen som var på väg att slå ut – och de har varit ända in på uteplatsen och skalat av alla rosblad – (apparaten – rådjursvakten är ju borttagen inför vintern…)

Och innan jag steg upp – kände jag mig ganska låg o deppig -så hör jag en sångstrof :  ”And down in my hole – is the deepest Divine … ” ❤ – på den vackra melodin ‘Away in a manger – no crib for a bed – the little Lord Jesus laid down his sweet head … ‘ ❤ Vi måste tillåta oss att bara falla – ner i vårt hål – för där finns vårt Kristusbarn och allt det vi söker.
(sången finns här):
https://gunillasolara.wordpress.com/2015/12/20/julen-i-hjartat/

Har nu bakat andra omgången vörtlimpa – den andra tog ju slut redan innan jul. Vet inte om den är direkt nyttig men den är så god. Att pytsa i 1/2 liter Porter … men maltigt blir det ju.

Doftar gott – den lila varianten är vacker ❤

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Och blått luktar också gott

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

I gräddspannet …

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Denne lille ville absolut följa med mig hem – så det blev en julklapp till mig – han får heta … Hugo ❤

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Syskon ❤

2 (14)”Snälla … lys på mig … ❤ ”

gode Gud (2)”Är det här verkligen rätt planet jag kom till … aha – du är med – då så … ok”   ❤

åh (9)

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

