December 31 – Schumanns Resonance

Stor rening – storstädning pågår inom. ”All skit skall bort.” Högre källor påpekar att t ex ”rent fysiskt” – för de som hört talas om de stående våglängderna enl Schumanns Resonance, som för några år sen stod mestadels stilla i frekvens – har ökat drastiskt och den 30 dec. var de uppe i 50Hz (förut ansågs t ex 16 Hz vara exeptionellt). Och att detta sätter stor press på vår rening.

Och – mitt ‘team’ bekräftar detta med att meddela att — ”de stående uppsnabbade våglängderna sträcker upp oss, så att vi inte fastnar i de horisontala våglängderna” – de hjälper oss att koppla upp oss till vårt Högre Jag! Och”Vi gör dig helt ny …!”

Natten min var full av ofullkomliga göranden o resultat. Allt beroende på att hela min inre familj plus kvarvarande inre aspekter av resten av mänskligheten gjorde så gott dom kan – just nu. Och då måste man möta sin besvikelse på allt det ännu ofullkomliga – både i det personliga livet, samhället och på Jorden — och bara släppa taget om det! Allt är ju precis som det måste vara – just NU.

Och mitt Högre Jag säger – ”do you know that your baby boy, will one day walk on water …!” — strofen ur ”Mary did you know”. 
Ja vad månde vi kunna göra när vi samlat ihop o kopplat upp oss till den stora stora Kraften … ❤ — mitt inre Kristusbarn ❤

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ljuset sprider sig och reflekteras – inifrån o ut – både andligt o fysiskt ❤

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Supermysigt – så vill jag ha det (fast jag behöver ingen hund för att känna mys förstås – men den är också fin) ❤

supermysigt

Så otroligt milda och kärleksfulla de ser ut – även katter från högre dimensioner stiger väl ner … ❤

så milda

Så go … ❤

så go

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

