Januari 14 – det är nåt magiskt med Austinrosor …

Är just nu så tacksam för att jag verkligen känner att en Ny Värld – en ny verklighet är på gång. Den otroligt långa djupa resan i en rädslobaserad värld är över. Det kan aldrig mera  bli ”värre” – bara djupare bättre och befriat och roligt. Ibland bryter lättnaden fram …  små prövningar genom många små stopp – men som sen snabbt är över. Som t ex urladdat bilbatteri – kalla element – datorvirus mm — men som ganska snabbt ordnas upp  …  och så vackert det är med snö och blålila himmel och ljus och blommor – ja det finns hur mycket skönhet som helst … Skall hämta ut en st Rådjursvakt till – för rosor skall jag ha i sommar.

Den enda odlingen ännu är vetekorn som skall bli vetegräs … Skall försöka sansa mig med fröodlingen … om det nu är möjligt …

Fortsätter drömma om Austinrosor – tittar på webben ofta innan jag går och lägger mig och de följer med mig i alla tankar och inre bilder innan jag somnar …. det är nåt magiskt med dom.  Känns som om det är programmerat nåt slags Kristusmedvetande i dom … ❤

Inte Austin – men fina de med …

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ännu behöver jag lite rött … men tomtebarnen fick gå och lägga sig idag … 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Alltid lite magiskt därute …

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Till slut bestämmer dom sig för att blomma – trodde de hade gett upp … är så tacksam ❤

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

P1140006.JPG
En liten lessen en – skulle gärna vilja trösta ❤

lite lessen (2)
Har man en riktig mamma så är man alltid trygg …. ❤

mammagos (2)

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

