Januari 22 – viktiga erfarenheter

Så absolut mittemellan allting känns – inte jul – inte vinter – inte vår – jag spelar dock dagligen min julspellista med  julbudskapet på alla låtar. Det känns som bomull runt hjärtat och softar vardagen.

Olika stopp i 3D-världen – stopp på värmen  igen, men mycket kortare stopp nu. Internet borta över ett dygn (och ingen tv – bara radio) – då får man verkligen möta sig själv. Nyttigt och jobbigt. Felräknad (för hög) faktura – och kontakt måste ske – och får i st 150:- billigare … . När den gamla strukturen rämnar sker i st en hel del mänskliga kontakter i stället – och de är vänliga ❤ . Inte den gamla kampen längre. Viktiga erfarenheter.

Utan inernetet – kunde jag som tur var titta på alla mina nedladdade Austinrosor på datorn. Och att inse att vi var många – och inte bara jag – både utan internet och värme, var tröstande. Men radion är enormt tråkig … och det jag saknar mest när datorn inte fungerar, är all ljuvlig musik jag samlat på mina spellistor.

För de som är fullt upptagna i det yttre livet verkar det kanske lite tokigt att sörja internet – men då hela min skapande verksamhet och kontaktnät och den stora mängden skönhet som jag både tar in och delar, finns på nätet, så …
Folk som inte är ”på nätet”, tror ännu t ex att ”man är på Facebook för att tala om vad man ätit till frukost…”  De som ännu slavar och springer runt, känner inte till den stora uppvaknade värld som lever på nätet – Ljuset Sanningens och Kärlekens Kraft är stor i ”den undre världen” – i nätverket runt Jorden ❤

Bara underbart blåviolett … i Solen – i köksfönstret  🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

.OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

 

 

 

 

 

 

.

.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

.Och ibland är ljuset bara rent magiskt ❤

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Två absoluta sötingar ❤ ❤

2
Och sen fem helt bedårande – vilken kärlek och värme dom utstrålar ❤

5

❤ ❤ ❤

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

