Februari 6 – stampa fram vibrationer

I andra bloggen skrev jag om mina nattliga inre verkligheter av urdjur –  3-4 m höga ”strutshästar” som sprang utanför mitt fönster – och som gjorde mig rädd. Fick förklaringen sen att de hade som uppgift att ”stampa fram allt som ännu ligger gömt inom” både hos mig och hela grannskapet. Stampa fram kraftiga vibrationer ur marken och ur våra bottnar. Den inre reningen pågår oftast inte med ‘silkesvantar’. Men ren Bliss lyser fram i stunder däremellan.
https://gunillasolara.wordpress.com/2016/01/25/det-rivs-ner-for-att-bygga-nytt/

Jag får ju fortsätta inse att jag bor där jag bor – bland många mänskor – och ännu inte har skapat min stora trädgård – därför att – om jag nu haft denna trädgård, hade jag satt igång som bara den att göra och göra en massa saker – i full fart – och inte lyssnat på mitt ev återstående inre mörker. Allt har sin fulla mening och ‘timing’.

En omgång till av dom här ljuvliga varelserna ❤

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Campanula

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Och ännu lite värmande Rött känns fint

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Nog är dom mirakulöst skapta …

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Mimmi på favoritplatsen när Solen är framme 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Mimmi är en stor tung älskling – med klor som hon visst aldrig riktigt lär sig att dra in när hon vill ‘klappa’ mig. När hon skall byta riktning vänder hon sig som en oceanångare – gör en stor gir. Och när hon skall lägga sig ner vid mig i sängen så tippar hon sig som en elefant – ofta med rumpan rakt i mitt ansikte :). Men varm och go är hon ❤

”Världens bästa mamma”   ❤

mamma (14)
OMG – vad gör dom … ! ❤

OMG (2)
❤ 🙂

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

