Februari 12 – Allt är fertilt nu

Så vart det vitt igen – ljust men …  varken vinter- eller vårkänsla. Mest vitt och tomt …

Nattens rening – den bockhövdade reptilskinnade varelsen löstes upp i bitar. Så nu kan det – som jag förstår – bara dyka upp små delar av ‘djävulen’ – utan någon riktigt samlad kraft att förstöra (skala av) …  och förhoppningsvis en vapenvila inom som är beständig.
Jag har dock fortfarande grå strumpor (lerstrumpor) – då jag förankrar hela det högre Gudomliga spektrat ner i Moder Jord. Hela Jordriket skall ju med i den Nya Skapelsen. Inget ”flygande ovanför” kan skapa verkligt Liv. Så en hel del grovarbete återstår.

”Men allt är fertilt nu” – säger min Ande. Så det gäller att verkligen använda sitt omdöme!, så att det skapade blir både balanserat och hjärtbaserat. (Om man nu ”bara kör på” utan att verkligen lyssna inåt – så är förstörelsekraften stor – fertil – och resultatet kan bli precis vad som helst …) T ex så funkar just inga planer om vad jag skall göra sen eller i morgon. För även om jag först känner – ”det där vill jag verkligen göra sen” – så när sen kommer så har all lust försvunnit. Men ofta kommer lusten tillbaka i Nuet nästa dag …
Men trött är jag … allt inre arbete tar kraft.

Underbara små rosor …

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Litet vårtecken – den jag satte ute blev totalt översnöad i natt … luktar iaf jättegott

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Älskar romantiskt porslin ❤

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Någon som bryr sig … ❤

en som bryr sig
Och en till … ❤

tell me
Och så finns det dom som vet vad dom vill, redan från början  … ❤

ungkatt

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till Februari 12 – Allt är fertilt nu

  1. jesh stg skriver:

    Beautiful roses (my favorite flower!), and the kitty trying to help his/her buddy is so cute!

Kommentera

