April 9 – besvär med livslusten

Inom mig på nätterna så rensas och omvandlas det febrilt. Fick bl annat släppa taget om en gammal djup kärleksrelation. En ung man som i den yttre verkligheten dog för över 20 år sedan och som jag haft en stark koppling till i alla år efter. Nu möttes vi i det undermedvetna o jag trodde att det var min uppgift att ”väcka upp honom från de döda” genom att våga kyssa honom. Han svarade först, men drog sig sen lite tillbaka – och plötsligt ser jag att det hela tiden suttit en kvinna tålmodigt väntande bredvid honom – och plötsligt omvandlas hon till en stor kappsäck med massor med byggklossar – och hon suger upp denne man som också förvandlats till exakt samma byggklossar. De två var ju gjorda av precis samma byggstenar (energier) och hörde totalt ihop. Så alltså har han nu förenats med sin rätta kvinna på ett annat livsplan. — Jag kände mig sorgsen och besviken först – men sen kände jag stor ömhet för detta skeende. Så vackert att han äntligen fann sin ‘perfect match’.
(Vet inte om det är förståbart, men ….)

Ett annat scenario – jag vågar titta bakom ett förhänge där män testar om de är rädda för eller ännu kan mana fram sina vilddjur. En man som går lite kaxigt blir snabbt upplyft av en högre hand – han var inte mogen ännu. Kaxighet stoppar inga vilddjur. Jag hoppar in och gör samma test och jag känner att jag är helt ”kolugn” – känner mig helt avslappnad. Inga vilddjur, varken yttre djur, människovilddjur eller mina inre kan skrämma mig mera – bara jag fokuserar mig.

I duggregnet planterade jag igår 2 nya Austinrosor – Lady Emma Hamilton o Wollerton Old Hall. De 2 andra får bli i morgon eller nåt. Jag tror växterna gillar att bli planterade i regn …

***
Och idag fick The Lady Gardener och Constance Spry komma ner i min jord. Men på lite avstånd iakttogs jag av ett st rådjur …  jag tänker inte gulla med dom mera … så stick iväg! Fast efteråt kom ju tanken – ‘hon såg ju så ensam ut…’

Och den här natten var ett djupdyk ner i kvarvarande martyrbotten. Och min Ande bekräftade att stora delar av svenska folket har ett inre martyrprogram. Därav alla undanskuffade svenskar som känner sig mindervärdiga. Så att nu ha ‘mardrömmar’ och besvär med livslusten är precis vad som måste ske – just nu – allt måste komma fram och helas. (För de som har sådant program)

Min riktigt mörkröda pelargon har övervintrat bra – bilden ger inte full rättvisa åt den djupt röda färgen.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

De små liven ute på fönsterbläcket

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Min enkla lilla avgränsning därute – jag bor ju i lägenhet —  inkl rådjursvakten. Fick dock se att de trots den, varit o nafsat lite på tulpanerna …  Jag odlar på i ett balanserat tillstånd av hopplöshet och surrender – tillit. Jag kan ju bara göra mitt bästa möjliga och låta flödet o ödet ha sin gång.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Lite Sol kom det efter regnet – men jag var mätt på utevarandet …

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Mammagos ❤

mammagos (3)
Så söt ❤

såå söt

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

En kommentar till April 9 – besvär med livslusten

  1. Ping: Se gåvan bakom förlusterna | Gunillasolara's Blog

Kommentera

