April 23 – upp med näsan

Ja herre Jesus vilken turbulens igen inom i natt. Dansade och festade till och från med kungligt folk – och bakom hästar o vilddjur var det egentligen människor … Inga gränser eller former – allt skall lösas upp. Och min Ande påminner igen om att ”I hela världen finns ingen så stor familj som jag…” Jag är ju en gruppsjäl och skall försonas med alla dessa själar – aspekter som representerar hela mänskligheten.Ingen är mera värd än någon annan.  Och alla är vi EN Familj – EN Mänsklighet ❤

Vill också vidarebefordra det min Ande sa igår natt – som iaf hjälper mig
”Den som inte reser upp sin näsa – kommer alltid att ha en Krona som faller ner!!!”
Just så – upp med näsan – då följer hela kroppen med och man slutar känna sig som offer eller mindre värd osv. Nej stolta skall vi vara – för just Den VI ÄR! Vi är aldrig varken över eller under någon annan. Vår inre Kung o Drottning – med Krona på huvet finns inom oss alla – vårt rätta självvärde och integritet.

Och ev rädslor och prövningar är iaf för mig nu bara skrämskott – bland div. stopp finns nu också gömt många välsignelser. Allt ordnar sig – det är bara att lita på det. Alla rädslor måste komma fram och ses som vägen som ändå bär framåt. Att ALLT händer just för vårt eget bästa -vår befrielse – expansion.

Igår var jag ganska ‘lågfrekvent’ – med hagelskur och kallt och när någon riktigt ljusstark varelse lämnar planeten – såsom Prince – så känner jag ju lite meningslöshet (men det är ju sagt att många skall just lämna planeten i år.. ) Men idag finns meningen där igen. 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

De stunder som Solen lyser blir allting upphöjt … ❤

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Att ha en kärleksfull mamma kan betyda allt … ❤

mammaputs

Sitter här och funderar lite … ❤

jag sitter så här

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

