Maj 10 – min kompis getingen

Vi får verkligen vänja oss vid nya tider på allehanda vis. Sommar redan i maj. Men sen kan det ju också bli vad som helst – det är ju bara att följa med i Skaparens och mänsklighetens alla turer. Surrender – vara i Nuet – följa Flödet … Vara – JAG ÄR

Har en humla och en geting som hela tiden vill vara med mig inne. Getingen har jag lyft ut minst 8 gånger och släppt ut den en bra bit bort, men sen är den strax inne igen. Känns mera som en kompis. Fast ljudet kan bli lite irriterande ibland …

Känns numera som att jag flyttat upp till 5:e dimensionen  för gott – går i mitt eget flöde – måste ofta tupplura för att ta emot nedladdningar. Såå trött ibland -men då laddas det ned säger hjälparen/hjälparna – teamet – Högre Jaget. Och behovet av att komma hem och vara  hos mig själv är nu det allra viktigaste – ingen längtan efter något/någon som helst gammalt … och knappast framåt heller – bara intentionen att hitta mera glädje i Nuet.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Häggmispeln – alltid lika blomvillig – men förra året blev det inte ett enda bär – till fåglarna.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Några tulpaner lämnade rådjuren iaf kvar … 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Mitt kära köksfönster

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Lilla hörnet börjar äntligen få lite inramande grönska 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Skulle så gärna vilja ha äppelblom o körsbärsblom … men

Hur söt som helst … ❤

så söt (24)
Vissa har lärt sig njuta ordentligt 🙂

solkatt (4)
🙂 ❤ 🙂

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

