Maj 24 – helig vrede

Jag skulle kunna skriva om hur arg jag var igår – men det känns inte riktigt aktuellt längre. Kränkning utifrån … men min Ande förklarade det med att ”annars kulle du bara mått bra uppe på topparna”. Massor med barndoms-  och vidare i livet-kränkningar kom till ytan – och min heliga vrede vällde upp (och senare gråt). Bort med alla ev kvarvarande masker. Kraft att ”spotta ifrån sig” och ta tillbaka kraften till mig själv.
Som någon högre vägledning så passligt påtalade – ”Ni har hittills tassat omkring på tå runt mycket och försökt balansera och ”vara goda föredömen” – men nu är det tid att respektera er själva fullt ut. Och öht sluta att behaga någonting utanför er själva. Tid att säga Stopp och Nej mm.”

I det vilda

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

På promenaden …

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vad vore blommorna utan grönskan. Bara blommor blir inte riktigt snyggt – det behövs mycket grönt för att harmonin skall vara där.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Och igen …

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

De tar nästan eld …

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Och Blågullen och Solen blir extra fina genom kameraögat … 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Och ”Blå anemonerna – mandelträdsblommorna … ” sjöngs i mitt inre en bra stund ❤

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Och en liten goshög ❤

så söt (23)
🙂

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

