Juni 10 – jag kör – hoppa in …

Sol o varmt o mulet o kallt o allt däremellan – bara att flyta med …
Och på nätterna går det vilt till inom – det renas o balanseras och laddas ner. Stor trötthet i dessa dagar – och för varje gång jag sätter mig i soffan så laddas det ned energier och jag somnar till om o om igen – jordas – naglas fast både i Jorden o i kroppen – som en sten…
Sammansmälte med en inre tvilling till den unge (i den yttre verkligheten döde man) som jag förut i mitt inre fick överlämna till hans rätta kvinna … – alltså fanns det en sån variant som faktiskt var ämnad för just mig ❤
Lilla Fjuttan – min dagiskatt – vill va med mig vid datorn – är så tacksam för den kärlek som dock visas mig – jag har inte varit bortskämd med sånt …

Mitt yttre rosprojekt går väldigt långsamt – mycket löss och någon stekel och väldigt få knoppar ännu … Att det skall vara så mycket hinder i vägen ännu – men allt är ju en spegling av mitt nuvarande inre.
Verkar som att jag nu renar min uppvaknandetid – då i början på uppvaknandet – för 25-30 år sen, så var jag och många andra som oskuldsfulla barn och anade inte att vi måste ner o möta allt allt allt vårt mörker... Det gäller ju att släppa taget också om alla olika former av andliga grupper och ”måsten”.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vad vore livet utan Pelargoner … ❤

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Glad också över det vilda som ännu finns kvar … (har också en sån planta i ‘trädgården’)

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Vissa blommor gör sig extra bra på bild … 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Att titta ut på …

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

När det är kallt o mulet – är det ändock vackert – mitt blomfilter – gardin … 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Mammas lilla pyre ❤

mamma
Jag kör – hoppa in! 🙂

jag kör
😉 ❤ 🙂

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

