Juni 16 – ‘surrendra’ helt o hållet

Minns att jag för ett tag sen fick en så klar fingervisning av att ”man ser det man vill se” – att tankarna helt skapar vår upplevelse av verkligheten.
När jag steg upp på morronen och som vanligt tittade ut för att se ut på min ‘trädgård’ – tittade efter dom vita tulpanerna – men dom fanns inte där längre. I baktankarna fanns ‘har rådjuren varit här igen’. Började tänka ‘de har kanske blåst ner av vinden på marken’ – och plötsligt så är dom bara där igen!!!

Fick idag min beställda Austinros Munstead Wood hem till dörren. Det kan jag verkligen kalla ‘instant manifestation’. Beställde den på nätet igår eftermiddag och den kom runt lunch idag – mindre än 1 dygn! – från Skåne… 🙂

Även om det går trögt med mitt rosprojekt – ännu väldigt lite knopp – så ger jag inte upp. Täcker med nät och galler varje kväll – så delar av dom är iaf lite skyddade.
Men med regnet kom sniglarna …. jaja …

Lär mig att vara ytterst flexibel i dessa dagar – blir jätteofta avbruten av olika saker. Katterna kommer ofta ”precis mitt i” första tuggan eller annat, och vill ha mat. Eller telefonen ringer precis när jag tvålat in händerna osv. Jag tränas att  surrendra helt o hållet … ❤

En nyplanterad liten perenn som lyser upp ordentligt – Alpaster

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Den lilla Nattviolplantan gillar tydligen skuggläget – fast här lite sol på den

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Hörnet frodas

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Goshög ❤

goshög
Don’t mess with me! 🙂

försök inte

🙂 ❤ 🙂

 

 

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

