Juli 2 – Kundalini i full ‘blast’

Vilken otrolig rening som pågår – ibland är det så pressande i vaket tillstånd, så jag nästan storknar. Och nätterna är dramatiska. Jag leds verkligen att surrendra till precis vad som helst. Många tupplurar  blir nödvändiga -för att smälta allt som kommer fram och allt som laddas ner från kosmos. Allt går rakt igenom – från kosmos och rakt ner genom kroppen och ner i Moder Jord. Kundalini i full ‘blast’. Nya DNA-koder laddas ner – såg det i mitt inre.
Men ”Gaia dansar” säger min Ande – och det är ju bra det – att någon gläds i denna omvälvande tid.

Att dessutom ha avverkat en jämn födelsedag – och fokusera på en massa som ‘måste’ göras – när jag väl bestämt mig …  Jag vet nu att jag klarar det – men det får inte bli någon som helst vana – alldeles för mycket gammelvaneenergier.
På natten efter (i det inre) körde min dotter av vägen – jag satt som passagerare – vi styrde ut på en åker – jag kände att jag borde inte dö om jag kan styra ut på åkern. Kom på att jag kunde dra i handbromsen. Ser en kvinna (liknar min dotter) sitta fast framme på kylaren. Bilen stannar. Vägen blir till en matta med en inrullad kvinna inuti. Men när vägmattan rullas upp – finns det ingen där. Puh – så lättad jag var. — Bara rädslor o skrämskott. Men jag skall inte skena iväg igen, med så mycket fokus på en viss händelse eller tidsplan!!!

Min Ande sa nåt om att ”det var en färd in i en diktad verklighet”. Alltså den gamla världens spel – och inte med full Närvaro. Inte så som den Nya skall levas – med ständig inlyssning och kontakt med den inre Källan.

Hur många blommor o bilder som helst …

Flora Danican har ändrat färgen sen första året – hon var mer olikfärgad förut … men hon lyser fint 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Anemoner o Broksalvia – jag har fått många lila blommor av olika slag i år – väldigt fint tycker jag 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Brudslöjan är verkligen lättodlad o fin att plocka in

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Ett hörn som behöver lite uppmjukning …

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Mtt lilla ‘staket’  fyllt av  många skönheter

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Flamentanzen är fin i år med  – högt upp i trädet har hon begett sig för att dansa ❤

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

