Juli 3 – mycken skönhet behövs nu

Som sagt överflöd av bilder – bäst att skicka vidare – så det inte stockar sig … 🙂 Trots att stora delar av blommorna ännu är i knoppstadiet. Men regn skyndar alltid på växtflödet- liksom snigelflödet …. igår kväll kryllade dom i gräset några meter från mina rabatter. Får väl se det som att de inte direkt vågade in på mitt revir. Men de flesta fick kila vidare till sällare jaktmarker. Snigelinflödet speglar förstås det senaste som händer i samhället. Allt har sin koppling.

Men katterna har varit både gosiga och självständiga och lugna och mycket sovande. ‘Dagiskatten’ Fjuttan har sovit hos mig i en vecka nu och gärna i min säng – jag är tacksam o hedrad ❤

I dessa tider – då jag inte helt kan hålla mig undan från den gamla absurda världens nyheter – så måste jag uppbalansera med mycken skönhet. Undrar verkligen när det skall synas en tydlig vändpunkt därute … i samhället …

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Helt vanliga ringblommor – men som alltid så fotogeniqua 🙂

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Och Shakespeare fortsätter försköna o dofta ❤

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Mamma jag älskar dig ❤

mamma så sött

Om Gunilla Solara Rundby

Gunilla Solara Rundby - I AM ONE - a Wayshower into the New World -- * Om du vill köpa min bok - 380 sidor - meddela här i kommentarsfältet - Nu pris 100:- plus porto.
Det här inlägget postades i Uncategorized och har märkts med etiketterna , , , , , . Bokmärk permalänken.

Kommentera

